Reparatieservice

Alle bij ons gekochte goederen worden binnen de garantieperiode gratis door ons afgehandeld en verstuurd naar de service-afdeling van de desbetreffende fabrikant.

Heeft u een reparatie onder garantie van een niet bij ons aangeschaft produkt dan rekenen wij € 41,50 ten behoeve van verzending, verzekering, afhandeling en administratie.

Na de garantieperiode berekenen wij € 41,50 (behandelings-, verzekerings-, verzend- en administratiekosten.) vermeerderd met de kosten van reparatie, inclusief b.t.w., die in rekening zijn gebracht door de betreffende fabrikant of reparatie-inrichting.

U ontvangt van ons altijd een kopie van de originele reparatiefactuur.

Wij zijn partner van;

Leica Service (reparaties gaan naar Leica in Wetzlar)

Canon Pro Service CPS,

Nikon Pro Service NPS,

Fujifilm Professional Service FPS

Olympus Pro Service OPS

voor meer informatie  service@nivo-schweitzer.nl 

 

 

Sony Professional Services 

Professionele fotografen met Sony camera’s kunnen gebruik maken van het PRO Support programma. Naast advies en ondersteuning omvat Imaging PRO Support een speciale telefonische helpdesk om professionele fotografen hulp te bieden bij het gebruik van hun ?-camera-apparatuur. Het programma biedt ook een gratis collect-and-returndienst bij reparatie. Hiernaast kunnen professionele fotografen een gratis bruikleentoestel krijgen zodat zij aan het werk kunnen blijven. Verder hebben leden tweemaal per jaar recht op gratis reiniging van de beeldsensor en een check-up van de firmware.

Lidmaatschap van het Europese Imaging PRO ondersteuningsprogramma is gratis [i]. Het is toegankelijk voor professionele fotografen die minstens twee Sony ?-camerabody’s en drie Sony ?-objectieven uit de lijst met geldige toestellen bezitten. 

Imaging PRO Support is momenteel beschikbaar in Japan, Zuid-Korea, Hongkong, Taiwan, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Mexico en de Verenigde Staten. Een uitrol in andere Europese landen wordt op dit moment overwogen. Kijk voor meer informatie over Sony PRO Support op: www.sony.nl/imaging-pro-support

 

 

Nikon Professional Services

NPS, Nikon Professional Services, is een serie diensten die Nikon aanbiedt aan professionele gebruikers van Nikon apparatuur. Een professionele gebruiker is een persoon of bedrijf die in grote mate afhankelijk is van Nikon apparatuur voor haar inkomsten. Dit kan dus een fotojournalist zijn, maar ook een bedrijf of overheidsdienst. NPS leden hebben privileges en geven Nikon daarnaast feedback van uiterst hoge kwaliteit, die Nikon helpt de producten van personen die geen NPS lid kunnen worden te maken tot de top producten die ze zijn.

I AM HERE TO HELP

I AM Nikon. Al meer dan 90 jaar help ik professionele fotografen met betrouwbare, intuïtief bedienbare apparatuur. Maar ik ga verder. Ik weet als geen ander dat de beste prestaties ontstaan in teamverband. Daarom bied ik met Nikon Professional Services een breed assortiment van diensten en aanvullende producten aan; van gratis check & clean en een 24/7 No Panic Service tot workshops over nieuwe technologieën en consultancy services voor effectieve bedrijfsvoering. Zo kunt u zich voor 100% op uw fotografie concentreren en komt u sneller tot topprestaties. Leer meer over Nikon Professional Services: NPS is leerzaamhandigzeker en behulpzaam.

 

https://www.iamheretohelp.nl/nps-aanvraag.php 

 

 

 

Canon Professional Services

CPS is er om jou als professional te ondersteunen bij het leveren van kwaliteit. Op deze site vindt je informatie over deze service, contactgegevens van de CPN medewerkers, contactgegevens van repairservices, firmware-updates, maar bijvoorbeeld ook informatie over prodealers en evenementen! 

CPS-lidmaatschap biedt je de volgende voordelen:

  • Voorrang bij reparaties
  • Dedicated CPS hulpdienst
  • Gratis abonnement op CPN Magazine
  • Gratis technische support
  • Producten lenen voor noodgevallen (indien beschikbaar)
  • Ondersteuning bij grote evenementen waaronder Wimbledon, Fashion Week, Olympische Spelen

https://cps.canon-europe.com/Public/Login?_ga=2.32599742.1625864541.1505994373-1184855768.1505994373

 

 

Olympus Pro Service

Het premium serviceprogramma voor uw OM-D E-M1 Mark II en M.ZUIKO DIGITAL-lenzen is opgezet om tegemoet te komen aan de wensen van professionele fotografen. Het zorgt ervoor dat u zich volledig kunt concentreren op dat wat echt belangrijk is: het maken van inspirerende foto's

PRO Service is beschikbaar in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Ierland, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Zweden, Zwitserland. U kunt uw OLYMPUS product opsturen voor service, ongeacht in welk bovenvermeld land u bent.

https://www.olympus.nl/site/nl/c/cameras_support/premium_services/pro_service/index.html

 

 

Leica Service

Als een van de oudste Leica dealers van Nederland hebben wij een goed contact op gebouwd met de fabriek in Wetzlar, wij sturen alle reparaties met UPS naar de Fabriek.

het voordeel is dat daar altijd de kennis en apparatuur aanwezig is om de camera's en objectieven weer volgens fabrieks-specificatie terug te krijgen.

service@nivo-schweitzer.nl 

Fuji Professional Services

komt binnenkort

https://www.fujifilm.eu/nl/service-support/digitale-cameras