Call the expert
Ga terug naar het overzicht

 

Bij nivo-Schweitzer houden wij van lastige vragen en advies op maat. Klanten die ons kennen weten dat we in de winkel tot het gaatje gaan, om net die ene camera, lens, of statief, te vinden die precies bij uw wensen past. Onze medewerkers zijn stuk voor stuk mensen die ook werken in het veld en zodoende een dosis unieke en praktische ervaring mee de winkel in nemen. Zij weten dat het niet alleen om de getalletjes van de camera gaat, maar wat die getalletjes voor u kunnen doen, in het maken van dat beeld dat u voor ogen heeft.

 

In de huidige situatie is het nu een stuk lastiger om dat face to face te doen. De winkel is open en wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM, maar wachttijden kunnen soms oplopen, aangezien we maar twee klanten per keer in de winkel kunnen toelaten. Daarnaast begrijpen wij maar al te goed dat sommige mensen het helemaal niet prettig vinden om in deze tijd op stap te gaan. Voor al die mensen die wel onze service, kennis en aandacht willen hebben geven wij de mogelijkheid tot het maken van een telefonische afspraak. 

 

Hoe gaat het in zijn werk? Simpel, u stuurt een mail naar info@nivo-schweitzer.nl, o.v.v. “Call The Expert”. In deze mail geeft u een korte omschrijving van uw vraag, bijvoorbeeld aan welk product u zit te denken? Hoeveel megapixels u nodig heeft voor welk formaat print? Of met welke lens u het beste een timelapse kan maken van de mieren op de planten in uw achtertuin...you name it. Na ontvangst van de mail, zoeken wij de meest geschikte medewerker erbij en die belt u binnen 24 uur op voor een gesprek, uiteraard op een voor u zo gunstig mogelijk tijdstip.